counter create hit

مطالب مرتبط:

افتتاح دو سکونت گاه در فضا

شرکت استارت‌آپ «بیگلو ایراسپیس» (BigelowAerospace) از یک سرمایه‌گذاری خبر داد که بر فروش و اجرای سکونت‌گاه‌های فضایی بادی تمرکز خواهد داشت. این شرکت از سال ۱۹۹۹، بر ساخت ماژول‌های فضایی بادی تمرکز داشته است تا مکان‌هایی برای س ...

برای استارتاپ فقط ایده مهم نیست

برای استارتاپ فقط ایده مهم نیست

برای استارتاپ فقط ایده مهم نیست اقتصاد > اقتصاد‌ ایران - شاید فکر می‌کنید ایده‌ای ناب و خلاقانه دارید اما واقعا این فکرتان چقدر برای ایجاد یک کسب و کار ...

معرفی اپلیکیشن موبایل ناربو

معرفی اپلیکیشن موبایل ناربو

واژه crowdsourcing که در فارسی آن را جمع سپاری یا برون سپاری جمعی نامیده اند، برای بسیاری ناشناخته است. این واژه در واقع به معنی تقسیم یک کار بزرگ به قطعه کار های کوچک و انجام کار های کوچک توسط افراد بسیار گفته می شود. به هر یک از این کار های کوچک می ...

استخدام دادگستری

استخدام دادگستری

ما در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام ارگان ها ،  برای شما عزیزان و به ویژه آن دسته از عزیزانی که قصد شرکت در آزمون استخدام دادگستری را دارند، ابعاد مختلف استخدام دادگستری از جمله شرایط استخدام دادگستری ، راهنمای استخدام د ...

کلینیک سلامت اپل می تواند برای این شرکت درآمدزایی میلیاردی به همراه داشته باشد.

برنامه جدید شرکت اپل که به نام AC Wellness مشهور است، قرار است در بهار سال جاری میلادی با همراهی دو کلینیک در نزدیکی مقر اصلی این شرکت در کالیفرنیا راه اندازی شود. به گزارش اکوسیستم، راه اندازی کلینیک سلامت اپل می تواند درآمد می ...

همایش «بانوان کارآفرین حوزه ICT»

۲۰ اسفند ۱۳۹۶ مشهد- دانشگاه فردوسی- سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی ...

ماجرای متقلبانی که بر کرسی کارآفرین تکیه زده اند!

ماجرای متقلبانی که بر کرسی کارآفرین تکیه زده اند!

به گزارش جهان نیوز، خصوصی سازی از مولفه های حائز اهمیت در پیشرفت و شکوفایی اقتصادی به شمار می رود، اصلی که با تحقق شایسته و واقعی آن بسیار از مصائب و مشکلات اقتصادی مرتفع خواهد شد، با این وجود  گاهی  دیده می شود در واگذاری شرکت ها به بخش خصوصی، اعتماد لازم برای نیروی ...

«سال نومبارکی» به شیوه تویوتا

«سال نومبارکی» به شیوه تویوتا

در طراحی و ارائه یک آگهی تبلیغاتی، توجه به زمان‌ها و مناسبت‌های خاص اهمیت قابل توجهی دارد. اینکه یک کمپین تبلیغاتی در چه زمانی و در کجا ارائه می‌شود، می‌تواند در میزان اثرگذاری آن تأثیرگذار باشد؛ خصوصا اگر در طراحی تبلیغ مذکور یک تیم خلاق دخالت داشته و بتو ...

واردکنندگان خودرو کارآفرین هستند نه دلال/ در رکود کامل به سر می‌بریم

عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان خودرو گفت: ما باید با افزایش سطح کیفی خودروهای داخلی و پایین آوردن قیمت آنها نسبت به مشابه خارجی مردم را به استفاده از آنها ترغیب کنیم نه اینکه با ملتهب کردن بازار بخواهیم تولیدات را بفروشیم. ...

مسائلی که موفقیت شغلی شما را به خطر می اندازد

مسائلی که موفقیت شغلی شما را به خطر می اندازد

بسیاری از ما به دلایل مختلفی در شغل خود احساس موفقیت نمی کنیم و به این خاطر معمولا مدیر خود را مقصر می دانیم. در حالی که اشتباهاتی که تکرار می کنیم باعث به خطر افتادن آینده شغلی ما می شود. ...

اختصاص هزینه چاپ سررسید بانک کارآفرین به زلزله زدگان غرب کشور

بانک کارآفرین در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، هزینه چاپ سررسید سال جاری خود را برای کمک به هم وطنان آسیب دیده از زلزله زدگان غرب کشور اختصاص داد. ...

۱۲ عادت ساده که کیفیت زندگی شخصی و کاری شما را بالا می برد

اگر شما هم کارآفرین، مدیر یک کسب وکار، مدیر میانی یک سازمان یا اداره هستید یا تازه می خواهید کاری را شروع کنید، بهتر است عادت هایی را در خود ایجاد کنید تا بر رفتار شما، برندی که تولید می کنید و افرادی که قرار است با شما کار کنند، تأثیر مثبت بگذارد. پس بهتر است خ ...

افزایش درآمد بلک بری با فروش نرم افزارها؛ ثبت رکوردی جدید!

مطلب افزایش درآمد بلک بری با فروش نرم افزارها؛ ثبت رکوردی جدید! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ افزایش درآمد بلک بری در حوزه نرم افزارها و سرویس ها، با ...

توسعه کسب و کارهای نوین در حوزه انرژی

دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: حرکت به سوی توسعه کسب و کارهای نوین در حوزه انرژی، فعال سازی بخش خصوصی در این حوزه و بهینه سازی و دانش بنیان کردن آن در سال جدید بیش ...

3 راه اطمینان از موفقیت استراتژی بازاریابی محتوا

3 راه اطمینان از موفقیت استراتژی بازاریابی محتوا

3 راه اطمینان از موفقیت استراتژی بازاریابی محتواراه اندازی یک کمپین بازاریابی محتوای موفق به هماهنگی، خلاقیت و استراتژی نیاز دارد. فرض کنید برای جذب ترافیک، افزایش بازدید و تعداد مخاطبانی که از بین انواع محتوای دیگر می توانند یک محتوا را انتخاب ...

افزایش فروش با بهبود تیم ارتباطات بازاریابی و فروش

افزایش فروش با بهبود ارتباط تیم های بازاریابی و فروش

در هر کسب و کار و تیم بازاریابی و فروش از مراحل نهایی عرضه محصول به مشتریان است. بنابراین اهمیت این دو تیم برای رسیدن به فروش حیاتی خواهد بود. اکوسیستم – یکی از مشکلات شرکت ها پس از گرفتن تیم های مختلف از هر یک از دیگر. اصطلاح که در این مورد استفاده می شود به عنوان یک انبار غذا. معنی سیلو در فرهنگ سازمانی شرایط این است که این گروه به تدریج این فرهنگ و روش استفاده کنید و حتی اطلاعات را با بخش های دیگر درگیر است که تاثیر نمی گذارد. بر اساس روش های سنتی باید اکونومیست نوشت: یک مقاله در تاریخ, اما بسیاری از آموزه های مهم و سنتی بررسی و تغییر است. سبک های مدرن ارائه می کنند که تیم ها استقلال کلی خود را داشته باشند و روی مواردی که تخصص دارند تمرکز کنند، در این بین مدیران نیز برای حل مشکل فوق باید نقش پلی بین این دپارتمان های مستقل را ایفا کنند. دو بخش فروش و بازاریابی، قسمت های مهم هر سازمانی در سلسله مراتب طراحی و عرضه محصول هستند؛ بنابراین این تیم ها باید تخصص کافی و همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند. در تمام شرکت ها این دو دپارتمان وظیفه آسان سازی رسیدن به اهداف بلند مدت را برعهده دارند. برای افزایش سوددهی هر کسب و کار در بلند مدت، این دو بخش باید ارتباط مناسبی با یکدیگر داشته باشند. البته با توجه به ابعاد شرکت، ارتباط میان تیم ها متفاوت خواهد بود. در شرکت های کوچک می توان با جلسات ساده طوفان ذهنی این ارتباط را به وجود آورد، اما زمانی که صحبت از سازمان های بزرگ می شود، این ارتباطات باید منظم تر و حرفه ای تر شوند. برای به وجود آوردن ارتباطی مفیدتر در سازمان هایی با هر ابعاد، می توان با بهینه سازی عوامل زیر نتایج مثبتی را شاهد بود. زمانبندی امروزه داده ها و اطلاعات با ارزش ترین دارایی های هر کسب و کاری است، اما این اطلاعات تا زمانی می توانند مفید باشند که در زمان مناسب با دیگر بخش ها به اشتراک گذاشته شوند. به عبارت ساده تر اطلاعات قدیمی هیچ سودی برای یک سازمان ندارند. زمانبندی منظم برای جلسات هم اندیشی تیم ها باعث تبادل به موقع اطلاعات خواهد شد. البته ظرفیت های لازم برای برگزاری جلسات اورژانسی و تبادل اطلاعات لحظه ای نیز باید مد نظر قرار داده شود. ابزار انتخاب ابزار مناسب به منظور ارتباط تیم ها به فرهنگ هر سازمان وابسته است. مدیر شرکت با در نظر گرفتن نیازهای زمانی و مکانی، باید ابزارهای سنتی یا مدرن مناسبی را برای ارتباط تیم ها برگزیند. به یاد داشته باشید اطلاعاتی که تبادل نشود، هیچ ارزشی نخواهد داشت. پس تنها به جمع آوری و مستند سازی اطلاعات اکتفا نکنید، ابزار مناسبی مانند ترلو یا هر ابزار دیگر را به سرعت انتخاب و استفاده کنید. محتوا محتوای جلسات تبادل اطلاعات بسیار حائز اهمیت است. مدیران باید محتوای مناسبی را برای تبادل جلسات تبادل اطلاعات آماده کنند. قطعا محتوای زیادی را می توان از اطلاعات هر یک از تیم ها تولید کرد، اما محتوایی که در جلسه مشترک با تیم دیگر ارائه می شود، باید با هوشمندی انتخاب گردد. این محتوا علاوه بر تخصصی و حرفه ای بودن، باید برای تیم مقابل نیز قابل درک باشد. اگر می خواهید از نظرات و اطلاعات هر دو تیم فروش و بازاریابی به بهترین نحو ممکن بهره ببرد، پل های ارتباطی را با استفاده از موارد گفته شده بسازید.