counter create hit

مطالب مرتبط:
روایت پایش پلاس از موفقیت یک بانوی کارآفرین

روایت پایش پلاس از موفقیت یک بانوی کارآفرین

ساعت: 18:32 منتشر شده در مورخ: 1396/10/18 شناسه خبر: 1275626 بنیانگذار و مدیر وبسایت تخفیفان با حضور در برنا ...

راه اندازی استارتاپ های کوچک و شرکت های نوپا در باشگاه پژوهشگران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر حبیبالله آراسته‌راد با بیان اینکه این باشگاه راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و شرکت‌های نوپا را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: این امر با شناسایی صنعت، توانمندی‌ها و نخبگان هر استان در دانشگاه آزاد اسلامی قرار است اجرایی شود. ...

طرح اشتغالزایی دولت

عیسی منصوری با حضور در بخش خبری 21 شبکه یک سیما با اشاره به اینکه تامین مالی جمعی ، بیشتر برای شرکت های نوپا استفاده می شود، افزود: این روش تامین مالی در حوزه های کارآفرینی اجتماعی هم استفاده می شود از جمله اینکه خیران می توانند از آن برای حمایت از تحصی ...

چگونه می توانیم بدون داشتن سابقه کار، یک شغل خوب پیدا کنیم؟

لطفا منتظر باشید... × ورود با فیســبوک ...

مروری بر وضعیت فروشگاه های اینترنتی لباس – بهمن ۱۳۹۶

مروری بر وضعیت فروشگاه های اینترنتی لباس – بهمن ۱۳۹۶

پیشنهاد میکنیم بخوانید در چهارمین دوره گزارش بررسی 20 وب‌سایت برتر ایران همچنان…

مشکل استارتاپ ها درجذب نیروی انسانی متخصص

خبرگزاری مهر: دبیر اتحادیه کسب وکارهای مجازی، دغدغه ها و مشکلات کسب و کارهای نوپای فضای مجازی در کشور را تشریح کرد.فرشاد وکیل زاده با اشاره به جلسه هم اندیشی چند روز اخیر وزیر ارتباطات با استارتاپها و کسب وکارهای فضای مجازی تاکید کرد: دولت می تواند با ...

قوانین مناسب استارت آپ ها باید تدوین شود

به گزارش تیتربرتر - محمدباقر صدری درباره اثر فیلترینگ بر کسب‌وکارهای مجازی و استارت‌آپ‌ها، اظهار کرد: فضای مجازی ظرفیت‌های بسیاری در ابعاد مثبت و منفی دارد و یکی از جنبه‌های مثبت آن را می توان استار ...

سبک زندگی استارتاپی: جوجه اردک زشت سازمان تان نباشید!

سبک زندگی استارتاپی: جوجه اردک زشت سازمان تان نباشید!

کارتان درست است. این را هم خودتان می‌دانید و هم تک‌تک همکارهایی که چشم دیدنتان را ندارند. هشت‌ساعتی که پشت میز کارتان می‌گذرانید، برایتان مهم است. هر روز چیز تازه‌ای یاد می‌گیرید، هر روز یک قدم بالاتر می‌روید و برا ...

بازاریابی دیجیتال راه حل کسب وکارها در دوران رکود

مطلب بازاریابی دیجیتال راه حل کسب وکارها در دوران رکود برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ جایگاه بازاریابی دیجیتال در میان مشاغل، در چندسال اخیر رشد چشمگیری ...

چگونگی تغییر بازاریابی دیجیتال و تبلیغات در سال 2018

چگونگی تغییر بازاریابی دیجیتال و تبلیغات در سال 2018

به گزارش تیتربرتر - این سال جدید قرار است که متفاوت باشد، و ما هم نمی‌توانیم تنها بنشینیم و منتظر بمانیم. نگاهی بیندازید به آنچه که در حال اتفاق افتادن است: رسانه‌های اجتماعی در حال تغییرند، ...

چگونگی راه اندازی استارتاپ با سرمایه  خیلی کم

چگونگی راه اندازی استارتاپ با سرمایه خیلی کم

به گزارش تیتربرتر - برآورد میزان پول مورد نیاز پیش از آنکه شروع به یافتن شیوه‌های جایگزین برای تامین منابع مالی شرکت خود کنید، اهمیت خاصی دارد. ...

استارت آپ ها تا کجا استارت آپ  هستند؟

استارت آپ ها تا کجا استارت آپ هستند؟

به گزارش تیتربرتر - مهدی سجادی، هم‌بنیانگذار گوبل در این رابطه معتقد است، استارت‌آپ واژه‌ای است که تقریبا از دهه ۹۰ میلادی، با تعریف مشخصی متولد شد. در رابطه با بعضی استارت‌آپ‌ها می‌بینیم که به وا ...

استخدام بازنشسته

استخدام بازنشسته

در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام مشاغل ، به معرفی شغل بازنشسته برای کسانی که به دنبال آگهی استخدام بازنشسته هستند، می پردازیم. قصد داریم در این مقاله همه ابعاد شغل بازنشسته از جمله، معرفی شغل بازنشسته ، وظایف شغل بازنشسته ، بازار کا ...

پیشنهاد کاهش بودجه ساخت‌ و تجهیز مساجد و اماکن مذهبی رد شد

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناهید خداکرمی در چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران و در جریان بررسی بودجه فرهنگی هنری پیشنهاد داد از ردیف بودجه حمایت از تجهیز مساجد و اماکن مذهبی به ردیف آموزش و ترویج کارآفرینی در راستای حمایت از جوانان و استارت‌آپ‌ها اختصاص یابد. ...

دادگاه به پرونده های مالی کسب و کارهای مجازی رسیدگی نمی کند!

مطلب دادگاه به پرونده های مالی کسب و کارهای مجازی رسیدگی نمی کند! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ پرونده های مالی کسب و کارهای مجازی به دادگاه نمی رود. رس ...

مراحل قانونی راه اندازی یک کسب و کار ؛ استارتاپ خود را ثبت کنید!

مطلب مراحل قانونی راه اندازی یک کسب و کار ؛ استارتاپ خود را ثبت کنید! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ آشنایی با نحوه راه اندازی یک کسب و کار بسیا ...

افزایش فروش با بهبود تیم ارتباطات بازاریابی و فروش

افزایش فروش با بهبود ارتباط تیم های بازاریابی و فروش

در هر کسب و کار و تیم بازاریابی و فروش از مراحل نهایی عرضه محصول به مشتریان است. بنابراین اهمیت این دو تیم برای رسیدن به فروش حیاتی خواهد بود. اکوسیستم – یکی از مشکلات شرکت ها پس از گرفتن تیم های مختلف از هر یک از دیگر. اصطلاح که در این مورد استفاده می شود به عنوان یک انبار غذا. معنی سیلو در فرهنگ سازمانی شرایط این است که این گروه به تدریج این فرهنگ و روش استفاده کنید و حتی اطلاعات را با بخش های دیگر درگیر است که تاثیر نمی گذارد. بر اساس روش های سنتی باید اکونومیست نوشت: یک مقاله در تاریخ, اما بسیاری از آموزه های مهم و سنتی بررسی و تغییر است. سبک های مدرن ارائه می کنند که تیم ها استقلال کلی خود را داشته باشند و روی مواردی که تخصص دارند تمرکز کنند، در این بین مدیران نیز برای حل مشکل فوق باید نقش پلی بین این دپارتمان های مستقل را ایفا کنند. دو بخش فروش و بازاریابی، قسمت های مهم هر سازمانی در سلسله مراتب طراحی و عرضه محصول هستند؛ بنابراین این تیم ها باید تخصص کافی و همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند. در تمام شرکت ها این دو دپارتمان وظیفه آسان سازی رسیدن به اهداف بلند مدت را برعهده دارند. برای افزایش سوددهی هر کسب و کار در بلند مدت، این دو بخش باید ارتباط مناسبی با یکدیگر داشته باشند. البته با توجه به ابعاد شرکت، ارتباط میان تیم ها متفاوت خواهد بود. در شرکت های کوچک می توان با جلسات ساده طوفان ذهنی این ارتباط را به وجود آورد، اما زمانی که صحبت از سازمان های بزرگ می شود، این ارتباطات باید منظم تر و حرفه ای تر شوند. برای به وجود آوردن ارتباطی مفیدتر در سازمان هایی با هر ابعاد، می توان با بهینه سازی عوامل زیر نتایج مثبتی را شاهد بود. زمانبندی امروزه داده ها و اطلاعات با ارزش ترین دارایی های هر کسب و کاری است، اما این اطلاعات تا زمانی می توانند مفید باشند که در زمان مناسب با دیگر بخش ها به اشتراک گذاشته شوند. به عبارت ساده تر اطلاعات قدیمی هیچ سودی برای یک سازمان ندارند. زمانبندی منظم برای جلسات هم اندیشی تیم ها باعث تبادل به موقع اطلاعات خواهد شد. البته ظرفیت های لازم برای برگزاری جلسات اورژانسی و تبادل اطلاعات لحظه ای نیز باید مد نظر قرار داده شود. ابزار انتخاب ابزار مناسب به منظور ارتباط تیم ها به فرهنگ هر سازمان وابسته است. مدیر شرکت با در نظر گرفتن نیازهای زمانی و مکانی، باید ابزارهای سنتی یا مدرن مناسبی را برای ارتباط تیم ها برگزیند. به یاد داشته باشید اطلاعاتی که تبادل نشود، هیچ ارزشی نخواهد داشت. پس تنها به جمع آوری و مستند سازی اطلاعات اکتفا نکنید، ابزار مناسبی مانند ترلو یا هر ابزار دیگر را به سرعت انتخاب و استفاده کنید. محتوا محتوای جلسات تبادل اطلاعات بسیار حائز اهمیت است. مدیران باید محتوای مناسبی را برای تبادل جلسات تبادل اطلاعات آماده کنند. قطعا محتوای زیادی را می توان از اطلاعات هر یک از تیم ها تولید کرد، اما محتوایی که در جلسه مشترک با تیم دیگر ارائه می شود، باید با هوشمندی انتخاب گردد. این محتوا علاوه بر تخصصی و حرفه ای بودن، باید برای تیم مقابل نیز قابل درک باشد. اگر می خواهید از نظرات و اطلاعات هر دو تیم فروش و بازاریابی به بهترین نحو ممکن بهره ببرد، پل های ارتباطی را با استفاده از موارد گفته شده بسازید.